Kalkon

På Nixons nya sadel är det väldigt långa stigläder, om jag har på det innersta är dom nästan för långa och om jag snurrar dom blir dom för korta. Brukar köra på lite långa och det brukar gå bra, men 80 blev lite för högt för det :P

Kom inte upp tillräckligt ur sadeln så över varje hinder kom sadeln och knuffade fram mig så jag var tvungen att hålla mot på hans hals. Kan ju säga att jag kände mig som en kalkon ungefär, har nog aldrig skämts så mycket även om jag var väldigt glad över att ha blivit felfri! 

Fick höra sen från flera personer att det såg jättebra ut, så förhoppningsvis syntes det inte lika mycket som det kändes! :P Haha asså gud.



/Linnea

Kommentarer
Postat av: Sara

Heej!

Bloglovin' byte?

Kram!

2012-03-20 @ 17:19:46
URL: http://ponnypollarna.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hade ni några bilder från tävlingen i söndags? Eller var det Jessica som fotade? :)

2012-03-20 @ 20:31:54
URL: http://fotogalningarnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0