Godnatt på er

Blev klar med musikgrejen, väldigt skönt faktist. Nu börjar jag dra mig mot sängen, är väldigt trött. Vi hade bad på idrotten idag och vi simmade 18 längder + livräddning. Sen har jag träningsvärk sen tävlingen (vadå otränad......), tror det var för att jag försökte hålla mig kvar i sadeln när kalkonhoppen slog till. 

Jajaja. På fredag ska jag sova hos elvira, blir nog grymt roligt bara vi inte är alltför trötta efter ridningen :P Och på söndag ska jag helgjobba med Evelina, det är hennes första gång så det ska bli roligt :D



/Linnea

Kommentarer
Postat av: Sara

Bloglovin' byte? :)

Kram!

2012-03-22 @ 11:57:19
URL: http://ponnypollarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0