förra torsdagen

förra torsdagen fick jag rida både kaktus och alexi:) det va kul!

började med kaktus. när vi travade fram hade jag rätt långa tyglar och efter vi värmt upp lyssnade han hur bra som helst och va riktigt pigg. knacka jag lite med skenkeln flög han iväg i galopp typ;) tror att han tyckte det va rätt kul eftersom vi hade trav och galoppbommar. 

efter typ 40 min så bytte jag och sara hästar så då fick jag alexi. hon kändes sjukt liten. hon va väldigt smal och känslig så det va rätt vingligt från början eftersom jag också är rätt lång. men det gick ändå väldigt bra tyckte jag. kändes dock som att jag inte typ satt på en häst;)

sen bytte vi tillbaka. är väldigt nöjd över lektionen. gick mycket bättre än gången innan. kaktus va en riktig bulldoozer. ville gärna bara galoppera fort och hoppa över bommarna;)



/elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0