Beethoven

Känner att jag älskar mitt liv när jag sitter själv på mitt rum och lyssnar på Månskenssonaten av Beethoven. Haha, nä men jag gör ett skolarbete, vi fick i uppgift på musiken att välja en utav tre låtar och skriva lite hur vi upplever den och så. Inte så farligt men däremot håller jag på att somna till låten. 

Som tur är var jag och mamma på ica och köpte lite småsaker för ett tag sen, bland annat en FRIDA-tidning med fetaste One Direction intervjun. Inte dåligt!! Det väntar när jag är klar.


Saknar sommaren så sjukt mycket. Taggar sommaren 2012, som ska bli minst lika bra.

/Linnea

Kommentarer
Postat av: evelina

men guud! Hebel ser ut som en minihäst på den bilden :( det ser ut som jag mördar han :( :( :( :P

2012-03-21 @ 17:27:58
URL: http://kaktushebelsnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0