Sista hoppningen

I fredags var det sista hoppningen för den här terminen, sista gången jag red Nixon innan sommaren. Vi hade stora utebanan, tror det var soligt också. Det regnade iallafall inte. 

Vi hoppade lite blandade saker. Hinder på volt, studs och en linje. Vi la ihop allt till en bana och i slutet körde vi höjdhoppning. Som högst hoppade jag en oxer på 1 meter och Nixon var HUR duktig och fin som helst. 

Hela lektionen gick riktigt bra och det känns skönt att ha en bra känsla inför sommaren :) Fina, fina, fina ponny!



/Linnea

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jaha, nej det gjorde jag inte. De grillade och satt och åt utanför så jag ville inte störa :P Alla andra hästarna stod ute också så jag tyckte att det skulle vara lite konstigt om de bara tog in honom :P

2012-06-19 @ 11:26:11
URL: http://kaktushebelsnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0