Juli

Nu var det ett tag sen jag skrev sist, och massor av saker har hänt under tiden. Några hemska saker som jag inte tänker ta upp, men även väldigt många bra. 

Till exempel, så tog jag mig in på mitt förstahandsval på gymnasiet. Ekonomi på draggen blir det i höst, och vi har varit och tjuvkikat lite på klasserna. Än så länge ser det mycket lovande ut, bara dom inte ändrar nåt :)

Och i förrgår fyllde jag år, 16 år gammal är jag nu. Fick väldigt fina presenter och är mycket nöjd :) På kvällen kom mina fina vänner och "kidnappade" mig och kastade vattenballonger på mig när jag hade ögonbindel! Hahah ♥

/Linnea

Kommentarer
Postat av: anonym

vart kan man se det?:O

2012-07-07 @ 13:42:43
Postat av: anonym

Hur menar du bara tjuvkikat på klasserna? Asså har du bara kollat alla antagna eller har du fått reda på klasserna? :D

2012-07-07 @ 22:33:04
Postat av: Minette

Jag kom också in på ekonomi! Har du fått se klasserna? :)

2012-07-08 @ 18:26:15
URL: http://surfryttarna.blogg.se
Postat av: Minette

Jag kom också in på ekonomi! Har du fått se klasserna? :)

2012-07-08 @ 18:26:28
URL: http://surfryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0