PRASO

Idag tog jag, Frida och Gabban bussen till draggen för att gå PRASO där. Samhällsvetenskap besökte vi, vet inte vad jag ska säga riktigt om linjen. Dom hade dom tråkigaste lektionerna sa dom och det hade dom verkligen. Så blev inte mycket klokare på vad jag ska söka. 

Det var iallafall kul att besöka draggen igen, vi åt även där och det var lite smått nervöst. Det kändes också ganska konstigt att besöka en klass och vara med på deras lektioner när man inte går i den klassen och inte heller känner någon. Men det var rätt kul, även om lektionerna var sega.

/Linnea

Kommentarer
Postat av: Klara

Det är väldigt svårt att välja gymnasium men ett generellt tips är att välja något du tycker är kul. Många tycker att gymnasiet är jättespännande i början, men det handlar om tre år till i skolan och då är det bra om man har roligt så man inte ledsnar. Om man vill utbilda sig till något efter gymnasiet och inte vet vad det är än så kan man alltid läsa upp de betyg man saknar i efterhand. Så visst, man kan vara lite praktisk när man gör sitt val, men jag tror absolut att det viktigaste är att välja något man verkligen kan tänka sig hålla på med i tre år till :)

2012-01-26 @ 17:07:43
URL: http://almostpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0