hopplektionen

blev ganska förvånad när jag hittade mitt namn på kaktus igår:D va rätt säker på att jag skulle få wendy som vanligt men så vart det inte:)

linnea har ju redan skrivit vad vi gjorde så då slipper jag det. det gick iafall väldigt bra enligt mej. är super nöjd! kaktus är ju verkligen inte lättsvängd och på det så måste man driva i varje steg. bågarna var väldigt svåra men trots att vi kom lite snett och så, så gick det iallafall. det blev lite missförstånd och lite kråksprång här och där men är ändå super nöjd! kaktus var super duktig och både jag och han hade jätte roligt!:D

jessica fotade så det kommer nog bilder sen:)


fina, fina ponny!

/elvira


Kommentarer
Postat av: Ida

sv. precis!-.-'

2012-01-14 @ 14:28:52
URL: http://yankhornline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0