final

på ridningen igår fick jag testa fille för första gången:)

vi hade typ 5 hinder som stog i ''v'n'' eller typ sicksack över medellinjen. först värmde vi upp med att hoppa på en åttvolt och sen fick vi hitta på vår egna bana. jag kom då inte ihåg vad jag tänkte så jag improviserade typ hela banan med det blev bra det också. typ dom två-tre sista hindrerna kom jag på lite bättre hur han funkade med det gick ändå ganska bra innan. dock så va min sists över hindrerna typ sämst.

det va iafall jätte roligt att få testa han och jag är ändå väldigt nöjd med tanke på att det va första gången jag red han:)


efter ridningen bjöd linn på fika eftersom hon ramlade av förra gången. det va väldigt gott!!;)

/elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0