onsdags

efter en sjuklt jobbig skoldag så åkte jag ner till vårdscentralen och tog första gardasil sprutan. det blev bestämt vid lunchtid att jag skulle ta den så hade hjärtklappning från 12 till halv fem typ. sprutan va inte så hemsk som jag förväntat mej. den kändes ju men va absolut uthärdbar!:)

sen va jag och linnea ner till örvar och hrokur och gick på promenad med dom:) det va soligt när jag lämmnade huset sedan halvvägs till stallet började det snöa och sen kom värsta hagelskuren. hämtade in två blöta hästar och när vi kom ut från stallet sen va det soligt och fint. konstogt väder!

hade även möjligheten att rida istället för evelina men det skulle bli så sjukt stressigt att jag knappt skulle hunnit och så fyllde min syster år så det vart inget. :)

image descriptionimage description

/elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0