Förra veckan

Kom på att jag aldrig skrev nåt om ridningen förra veckan.

Vi värmde upp hästarna genom att trava runt på en stor volt med tre hinder, för tillfället låg det tre travbommar mellan varje hinderstöd. När vi travat ett varv på volten skulle vi fatta galopp och hoppa ett räcke i ström. Jag och Nixon fick agera tät, han blev något taggad av att ha dom andra galopperandes bakom sig, haha.

Sen blev travbommarna till tre hinder på volten och det blev till en liten bana tillsammans med två andra räcken. Det gick ganska bra, sprången blev bra och jag lyckades hänga med till skillnad från gången innan vi hoppade, men jag hade ingen riktig känsla och det blev ganska flängigt emellanåt. 

image description

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0