Munsboro Nixon


Nu har vi fått reda på vilka hästar vi ska ha som våra "egna" i hoppgruppen, och jag ska ha Nixon! :D

Red honom idag, vi hade gymnastikhoppning. Först hoppade vi studs och sen la vi till en sväng till höger mot ett räcke och sen bytte vi så vi svängde till vänster mot en oxer. Sen gjorde vi det till en bana, så vi hoppade först studsen, sen vänster till oxern, sen räcket och sen studsen igen :) Sen bytte vi så vi körde mot räcket först och oxern sen.


Så såg banan ut, vet inte om ni fattade nåt av min beskrivning så slängde ihop den här fina ritningen ;)

Det gick bra för det mesta och jag är nöjd, det var kul att rida Nixon :D Han blev lite taggad och alla avstånd blev inte super men det funkade iallafall :) Ska bli as roligt att ha Nixon!

Mamma filmade så film kommer på både mig och elvira :)

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0