Nixonhoppning

Igår hade vi Evelina som vikarie på hoppningen, hon var bra men fick helt ställa om mig från det jag lärt mig tidigare så det var en bra lektion, lärde mig mycket :) Fast det gick inte bra alls.


Banan vi hoppade, blå = trav och röd = galopp
Det gick inte bra alls dom första gångerna, allt blev fel, avstånden, galoppen, svängarna osv... Sen blev det lite bättre men det gick fortfarande inte bra :P Ibland blev det bra hopp men då var det något annat som blev fel. Red som en KRATTA. Haha, vet att jag kan rida mycket bättre så fattar inte vad jag håller på med.

Nixon var iallafall duktig och fin trots mig på ryggen, lyssnade inte riktigt ibland och han var lite stark men inte överdrivet :) Taggar nästa vecka då jag ska försöka rida bättre.



Haha stigbyglarna ser jätte ojämna ut :P




Bjuder på den


Tack till Jessica som fotade :D

/Linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan ni lägga upp bilderna på mig på bildbeställ? om det finns några vill säga :p

2011-10-08 @ 13:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0