Tisdag

Känner att jag bara skriver tråkiga inlägg just nu men tänkte göra lite bildbomber och så nu när det blir lov! Har matteprov imorrn och sen är det ganska lugnt på skolfronten, ligger inte efter i nåt ämne iallafall. Känns galet skönt, fattar inte vad det är för fel på mig.

Men iallafall ska jag dra min dag kort. Slöjd, bild, teori på hippo, mattepluggning och sen har jag sett på never say never för typ sjunde gången :P :) Haha såg den tre gånger igår. Fast bara låtarna dom två andra gångerna :)

Imorrn blir det lästid, matteprov, (kanske musik?), rida örvar och sen åker vi till surf tror jag :) Vi har halvdag och det känns galet underbart.



/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0