prasodag

hade praso dag idag. ganska härlig, fick sovmorgon!:D besökte iafall forslunda, midgård och draggen. kan säga att jag varken vet vilken linje eller skola jag vill gå på.

när jag va på forslunda kändes det som ändå kul. få hålla på med djur och rida på skoltid- ganska härligt! men sen när jag kom till midgård och draggen känndes det som att det var riktiga skolor. man kunde knappt gå två i bredd i den enda korridoren på forslunda. ganska svårt val!

gillar inriktningen och linjen på forslunda men gillar draggen som skola mer...

/elvira


Kommentarer
Postat av: Klara

Vad kollade du på på Midgård? Där gick jag och jag kan helt klart rekommendera den skolan! Jättebra ställe att spendera sina gymnasieår på! Mysig stämning och mycket roligt som pågår (föreställningar av olika slag) :)

2011-11-23 @ 21:36:18
URL: http://almostpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0