Gymnasie

GALET vilken dag, kan inte sluta tänka på det vi har hört idag! Vi besökte iallafall humanistiska på draggen i förmiddags och nej, verkligen inget för mig. Trodde det skulle passa mig när jag läste om det men nä. Så vi for ner på subway, åt lunch där och tänkte gå på stan. Men vi bestämde oss för att åka tillbaka till draggen och gå på samhällsvetenskap också.

Kan ju säga att jag helt klart har bestämt att jag ska gå på draggen. Helt klart!! Sjukt vilken skola. Och just nu lutar det åt sam-sam, men inriktningen väljer man på riktigt i slutet av 1an eller början av 2an. Ska gå praso på ekonomi och frisör också.

HELT STÖRT vad jag är taggad!

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0