söndag

idag har vi vart i stallet heeeeeeeeeela dagen. fotade först i stort sett hela dressyren sen gjorde vi bort våran städdag och så fotade vi när jessica och evelina hoppade. blev sämst bilder då för min del eftersom dom var inne och inte ute. dressyr bilderna är jag ändå nöjd med, placerade bilderna väldigt konstigt och fick ganska många konstiga steg men bilderna är SÅ mkt än dom förra derssyrbilderna eftersom det var ute idag:D kan säga att jag har BRÄNT mej idag. var ute sju timmar i sträck och typ 4 av dom hade jag solen rakt i ansiktet:P

får se när jag skickar/laddar in bilderna, vi har två prov som väntar och en bunt läxor så får se om jag hinner innan onsdag:)

/elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0