Inge mer skola tack

Har gått runt nu och varit så glad över att vi har gjort bort alla prov i skolan för den här terminen så jag hade helt glömt bort att vi har en och en halv vecka kvar i skolan :P Förhoppningsvis blir det härliga lektioner som det brukar vara just innan sommaren, då man får se på film, se på grubberevyn, spela spel och så :) Är då inte direkt taggad på matte, nu är jag klar med det känner jag.

Stolt är jag föressten, efter allt slit jag har gjort med matten så har jag höjt mitt betyg! :D


Elvira och Tilda, skulle ju fota den dagen men då red dom ut :P

/Linnea

Kommentarer
Postat av: tina:]

sv; ja de är hon

2011-05-29 @ 21:27:56
URL: http://tinaoemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0