Torsdag torsdag torsdag

Ja äntligen är det torsdag :D Sjukt härligt skoldag idag, vet inte varför haha! Vi hade en massa lektioner som vanligt men det var bara allmänt roligt. Vi fick vara med på några sjuors lektion när vi hade hål :P Sen pratade vi bort hela NOn, vi satt och pratade om gamla barnprogram vi sett när vi var yngre, och sjöng popular ^^ Elvira lyckades sjunga fel säkert VARJE gång! Hahaha och vi har sjungt den hela dagen så!
Nu ska jag byta om, äta lite snabbt och sen dra till stallet och rida :D Förhoppningsvis får jag Edd gubben!
Edd bebis ♥
HAhahha jaa hörni, vilken fin bild jag hittade! Gillar att Elviras huvud är typ dubbelt så stort som mitt, och att jag ser helt borta ut!

Kommentarer
Postat av: Jessica

SV: Ja men sen gäller det bara att komma ihåg det också ;P

2011-03-17 @ 16:45:46
URL: http://kaktushebelsnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0