Tisdag

Idag åkte vi skoter. Vi åkte upp till ett ställe vi kallar grytan, det är som en stor grop uppe på ett fjäll. Det har varit väldigt dåligt väder. :/ Det har snöat och blåst som bara den, och imorse var det plusgrader och det droppade från taket. Snabb förändring kan jag lova!

Där uppe i grytan så finns det en backe en bit bort som är SJUKT brant, seriöst nästan rätt ner! Så vi tog med oss skranorna och gick dit. Åkte en gång, sen kämpade jag mig upp igen. Det tog typ en halvtimme för mig att ta mig upp ^^ Jobbigt! Vi hade också snöbollskrig, jag mot Filip och Markus. Jag vann! Haha..

Sen gick alla barn utom mig upp på "marken" ovanför grytan om ni fattar, sen var dom borta ett tag och kom tillbaka med en enorm snöboll som dom rullade ner :P Hahah! Vi bah OJJ!

Nu har vi nyss ätit pizza, tror jag ska gå ut och köra lite skoter innan det blir mörkt :) Är väl ute nån timme. Sen ikväll ska vi se på tv och jag ska försöka lägga mig hyfsat tidigt. Vet inte om jag ska hem imorgon eller inte, antingen blir det imorgon, på fredag eller söndag. Vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0