ONT i rumpan

har satt mina snowboards kunnskaper på prov idag och dom var sämst:P åkte för första gången på 6-7 år och då åkte jag typ 3 gånger. jag ramlade HELA tiden, efter fyra timmar i backen kan jag säga att jag hade något ont i rumpan:P i slutet gav jag upp och körde bara plogsvängar för det gjorde så ont när jag ramla och sista åket åkte jag ner hela vägen utan att stanna och utan att ramla:) dom tre första försöken att åka upp för liften tog jag mej typ en meter innan jag ramla och sen en gång åkte jag iväg men brädan va kvar på marken så jag flög fram på mage;) det var kul att prova iafall:)

imoen ska ju jag och linnea åka slalom, HOPPAS att jag INTE ramlar då!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0