Ja tacck!!!


Typ: Stora hästar  -  Inriktning: Allround  -  Kön: Valack  -  Födelseår: 1997  
Namn: Papiraul  
På grund utav skada i min rygg så måste jag sälja min kille. Han är ingen nybörjarhäst utan har egen vilja och vet vad han vill. En pigg, framåt, charmig och lite busig häst är vad han är. Passar dig som vill ha en allround häst att både träna och tävla. Papiraul är ca.1.63 i manken och skimmel. Just nu står han hos min fodervärd i kungsbacka på ett ridgymnasium, där han tränar regelbundet för olika B tränare i dressyr och hoppning bla Anna modé och Sussie pålsson . Om ni är intresserad så kontakta mig via mail då jag är på utbildning för tillfället så återkommer jag. Mail: [email protected] är sparsamt tävlad, endast småtävlingar upp till 1.10. Han är dock tränad mycket och går fint iform i alla gångarter. Han hoppar bra och tycker det är roligt
 
Pappi är sparsamt tävlad, endast småtävlingar upp till 1.10. Han är dock tränad mycket och går fint iform i alla gångarter. Han hoppar bra och tycker det är roligt
 
Pris  55 000 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0