Hoppning imorgon

Sista inlägget för ikväll, sen MÅSTE jag verkligen plugga :(

Tänkte bara säga att jag är grymt taggad på hoppning imorrn! :D På Edd troligtvis! :) Hoppas det går bättre än förra gången, men nu har jag lärt mig lite hur han fungerar och så, så det löser sig nog :) Hoppas vi får göra nåt roligt som studs, galopphopp eller hoppa mer banliknande saker än bara två hinder :D Höjden spelar ingen roll, alla hästar kan hoppa men det är vägarna som räknas. Tillochmed KOR kan hoppa en meter så! :P

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin header du har!



Sv; Åh ja det är mysigt, han är charmig min prins!

2011-03-23 @ 22:28:59
URL: http://nordsvenskaoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0