Edd

Ja jag fick Edd :D vi fick köra en övning som man först vände rätt upp och travade över bommar, sen efter bommarna skulle vi svänga vänster över några ändra bommar, så det blev som kombinerat rätt upp och sen snett igenom :) sen när vi kom ut på spåret skulle vi fatta galopp och galoppera hela kortsidan och halva långsidan. Edd var lite seg från början och orkade inte riktigt lyssna på skänkeln, men sen efter ett tag släppte det :) han blev buuusig när jag skulle fatta galopp, för han såg ju att hästen framför fick galoppera så han drog iväg med mig, hoppade över konerna och race galopperade :P men han var söt ändå ;) vi var tvugna att sitta ner hela lektionen, satt och spände mig hela tiden så det är därför jag är så stel :P han var iallafall väldigt rolig att rida, kanske lite liten men men :P hoppas på att få han i hoppning!! :D /Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0