Edd pojken


Red lilla busponnyn igen igår! :)
Vi hoppade och det gick rätt bra faktist :D Äntligen börjar jag rida mer som mig själv, det har jag inte gjort dom senaste gångerna då det har gått jättedåligt :P Vi fick hoppa ganska fritt, eller hon bestämde vem som skulle hoppa och på vilka hinder men vi fick välja gångart :) Hoppade först i trav för att känna lite på honom, sen galopp :) På slutet fick vi hoppa en bana, först två saxhinder på ena långsidan, sen snett igenom och hoppa ett hinder, sen hoppa två hinder på andra långsidan :) Vi fick välja gångart och jag valde galopp :D Men när jag skulle svänga mot snettigenomhindret så trodde han att vi skulle hoppa dom två hindren på andra långsidan eftersom vi var påväg mot dom innan vi skulle svänga. Så han blev övertaggad och jag fick göra en volt för vi for nästan in i hinderstödet :o :P :$ Sen när han fattade vilket hinder vi skulle hoppa drog han iväg med mig och jag fick göra en till volt på andra kortsidan :P Men sen gick det bra!

Mamma filmade så ska nog lägga in en film ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0