Dagen

Först imorse när vi skulle åka till surf så fastnade vi med bilden :P så vi fick knuffa x) då kom vi loss så vi blev stolta. Sen när vi kom dit var dom försenade, tror det var pga snön, så vi satte oss i soffan i cafeterian :) sen fick vi gå och hämta hästarna som skulle löshoppas, det var manne, nixon, alita, kate och så camillas häst emmet. Vi tog med oss havre för manne är svårfångad men jessica fick tag i han nästan direkt :) sen gjorde vi iordning alita och kate och gick in med dom. Då fotade jag och sen fick jag leda av henne. Sen gjorde vi samma sak med manne och nixon. Sen tog vi ut dom igen, kan ju säga att manne var GRYMT taggad på att gå ut xD :] han drog runt med mig lite, körde in han i boxen till slut :P sen gick vi och åt lunch, sen städade vi stallet. Sen tog vi in hästarna och ponnyerna och camilla sa att vi kunde få skritta några storhästar :) vi fick välja mellan fabian, ryza, wendy och figaro. Valde såklart fabian men sen kom dom ändra på att vi skulle lotta för att det skulle bli rättvist, och då fick jag fabian iallafall :D han var grymt söt men envis :P vi skrittade i ungefär en kvart. Sen badade/tvättade vi attitude :) det var kul, men alla var så duktiga på att sikta rätt med slangen sá vi var ju lika blöta som hon när vi var klara :P hahha! Sen stog vi bara och gosade med en massa hästar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0