Dressyr med Nixon

Sitter och äter tårta just nu eftersom min lilla bror firades idag :) Lillgubben blir 12 år gammal imorrn och börjar 6an i höst... herregud. :P

Aja, kom hem från norrbyskär igår och åkte direkt till surf och var med i en dressyr"tävling", vi red upp för märke 3 :) Eftersom att Hebel är halt så valde jag Nixon, och jag fick startnummer 1 :P Även om det inte var en riktig tävling så var det nervöst innan men GALET roligt! :D Är ändå väldigt nöjd över resultatet med tanke på att jag bara har ridit Nixon en gång förut, och det var i typ februari :P Hahaha fast det var lite pinsamt ändå för han lyssnade inte på andra galoppvolten och då sprang han och hoppade över dressyrstaketet :P Men det gjorde inget :] Fick 6.5 av 10 så är nöjd :)






Tack Elsa för bilderna! :D

/Linnea

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Du får gärna skicka dem om du vill, eller lägga in dem :)

2011-06-06 @ 19:54:37
URL: http://corpland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0