Tillbaka

0 uppdatering på en vecka, jag vet att jag har varit OTROLIGT dålig på att blogga nu på den senaste tiden men nu har jag helt enkelt inte hunnit med. Har stigit upp vid 6 på morgonen och kommit hem vid halv 10 på kvällen, och då ville jag ju hinna vara lite med Jaxon också.

Men nu är konfan slut och jag är tillbaka :) Åh så himla tråkigt att konfan är slut föressten :( Saknar alla sjukt mycket redan! Vi har haft så roligt så jag vet inte vart jag ska ta vägen...

Saknar er alla och nu taggar vi återträffen i munkviken i höst! ♥

Skriver snart en massa inlägg om vad vi gjort medan jag varit borta från bloggen :) Elvira kommer hem ikväll också! :D

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0