gårdagens dressyr''tävling''

igår var det ju en slags dressyrtävling typ, uppridning för märke tre. jag red ju då och det gick ju som det gick men det va stört roligt.

jag önskade och fick kaktus. på framridningen gick det väl bra till och från. är riktigt nöjd över hur vi lyckades öka galoppen och fattningarna blev bra. sen va jag väl inte så himla smart hur jag la upp framridningen men det är ju ganska svårt när man aldrig ridit fram så förr:P men i slutet av framridningen funkade det mästa jätte bra.

sen inne på banan blev allting BAJS. typ det första vi gör är att riva dressyrstaketet, inte hela men ändå och sen gick det rätt dåligt resten av programet också, förutom på första galoppen som jag är nöjd över:) kom iafall över minimum gränsen för att klara det så det va ju bra, så jag är nöjd:D

det stog inte om att jag lutar mej tillbaka längre men fortfarande att jag har något hög hand och att jag drog upp knäna men hon tyckte att det såg ut som kaktus trivdes och att han var glad:)

UNDERBARA PONNY!♥

/elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0