Presenterna

(Tidsinställt)

Kom på att jag inte har sagt vad jag fick när jag fyllde år :) Fyllde ju år på Gotland så fick några saker där, och några när jag kom hem :) På Gotland fick jag en ny mobil, en xperia x8 plus abonnemang, gratis sms och mobilsurf :D:D, en handduk och en lady gaga bok :D

Sen när jag kom hem så fick jag pengar och ett "presentkort" på att ta hål i naveln! :D Har velat göra det hela livet men har inte fått (mamma sa när jag blir 18 så är grymt glad), men nu ska jag göra det i höst :D Hade helst velat göra det nu men blir lättare i höst för då badar man inte och så :) Taggad på det iallafall! :D

/Linnea

Kommentarer
Postat av: Ebba

Nu har du en lika dan mobil som mig! :)

2011-07-25 @ 10:16:15
URL: http://kaktushebelsnoopy.blogg.se/
Postat av: Linn:]

Gaaah du anar inte hur avis ja är!! Hål i naveln är ju bara för snyggt!!:D

2011-07-25 @ 21:08:19
URL: http://hovkrats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0