Gotland bilder

På resan ner mot Gotland så åkte vi först bil en hel dag ner till Södertälje där vi bodde på hotell :) Sov i 2 timmar så resan gick hyfsat snabbt. På hotellet hade dom en pool så vi badade i den på kvällen :)

En ny dold talang jag har... klarade av att stå på händer under vattnet i som mest 43 sekunder :) I sträck! Haha, visste inte ens att jag kunde hålla andan så länge :P

Dagen efter var det dags att ta färjan över till Gotland!


Tuffa tjejer på färjan! Haha min tröja blåste upp hela tiden innan jag kom på att jag kunde stoppa in den lite..



Det här satt jag och tittade på i en timme... blev ganska less kan jag säga. Sen gick vi in :P

När vi kom fram var det väldigt dimmigt.


Vi kom fram till huset vi hyrde, packade upp och gick ner till stranden för att kolla runt lite.


Dagen efter for vi in till Visby först och kollade runt där, men det blev för varmt efter ett tag så vi for och badade istället :D

Fråga inte vad jag gör med armarna..



Sen for vi och tittade på några raukar.



Sen tog jag och Rebecca några väldiiigt lyckade hoppbilder :P


Haha...

Fårö.




Kvällsbadet.


/Linnea

Kommentarer
Postat av: Lina

hej,

hur går det med bilderna? :]]]

vet att jag frågar mkt, men jag är tagg på att se dom.. :D

2011-07-18 @ 00:31:09
URL: http://liinicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0