Måndag

Usch usch usch det är skola imorrn. :( Hade glömt det, som vanligt då. Haha sprang nyss runt och letade efter min skåpnyckel och fick typ panik för jag kunde inte hitta den, sen hittade jag den i mina shorts :P Och jag har ju haft dom på mig nu på lovet? Knäppt.

Har förresten nyss kommit hem från frisören :P Mamma klippte sig, jag skulle ta ett till hål i örat men "håltagaren" var inte där. :P Jag har tagit hål i båda öronen 2 gånger men det har blivit värsta infektionerna och typ blåsor bakom öronen så jag fick ta ut dom och låta det läka igen. Så nu har jag bara hål i ena örat :P Det är också knäppt. GICK föressten till mammas jobb idag. Jobbigt! Haha. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0