haha, hittade mitt gästboksrim från sörgården



denna vecka sireco jag haft, och jag fick prova på denna ovanligt starka kraft.
jag som bara ponny var van, fast busningarna var ändå ungefär likadan.
det var bara kraften i hans hopp, som gjorde att jag från sadeln lyftes opp.
men för det mesta var han helt underbar, stor snäll söt gullig och rar.
vi har flygit fram i gallopp, över både hinder sten och stock, och där imellan blev det några steg i bock.
på det här lägret har jag haft galet roligt, även om det inte vart särskilt soligt.
UNDERBARA lägermedlämmar jag träffat här, några från vilhemina sundsvall ume och lite här och där.
alla härliga minnen vi haft, när vi druckigt och spillt saft.
men jag kommer få massor med besvär, när jag saknar alla här!♥

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: man vet aldrig riktigt när på klubbtävlingar men jag tävlar i tredje klassen men det är JÄTTE få anmälda...

2011-01-28 @ 20:49:19
URL: http://corpland.blogg.se/
Postat av: Ida och Sanna - Vi Satsar På Trav

måste bara fråga, hur var Sireco att rida?:)

du kanske inte kommer ihåg men ändå:]

2012-03-15 @ 21:58:09
URL: http://yankhornline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0