Ett poäng från MVG

Om en timme och en kvart åker vi till surf :D Elvira ska rida. Hon önskade Hebel, Pirre och Loke så vi får se vem det blir ;) Ska filma henne så det kommer film om hon inte har en bad ride day. :P

Ska se om jag orkar plugga lite matte nu. Måste göra minst 4 sidor till på onsdag. Orkar inte matte :( Ligger gryyymt mycket efter, orkar knappt tänka på det. :(

FÖRESSTEN, vi fick tillbaka NO provet idag! :D Det jag var så oroad över :P Maxpoängen var 41, MVG gränsen var 39, VG gränsen var 31 och G gränsen var 20. Jag fick 38 :D :D Ett poäng från MVG men ändå :P Sjukt nöjd! "Tävlar" mot Linda lite när det gäller poäng på prov :P Just nu står det 1-1. Hon fick högre än mig på engelskaprovet och jag fick högre än henne på NO provet. :) Jag behöver en "tävling" för att orka plugga ordentligt. :D


Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: ja. Hon är så duktig så. :)

2011-02-07 @ 16:25:25
URL: http://jenniieeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0