Valle

Sista gången på hippo idag.. vi delade två stycken på en häst och red halva tiden var. Jag och agnes delade på valle :) Vi red självständigt fast johanna bestämde varv. Vi red barbacka :) Han var sjuuuukt fin, skojar inte, AS FIN verkligen! Jag suger verkligen på att rida barbacka så det var kul. Red mest i trav och gjorde volter, serpentinbågar, lite skänkelvikning och så. Sen tog jag lite galopp i båda varven, det är där jag har svårast att sitta kvar (iallafall i fattningarna och avbrytningarna) men det gick bra :)

Elvira fotade lite, och jag fotade henne så bilder kommer!

/Linnea

Kommentarer
Postat av: Lina

vilken fin blogg du har! :)

God Jul, Lina =)

2011-12-20 @ 20:34:44
URL: http://ryttarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0