Julshowen 2011

Nu tänkte jag dra lite om julshowen!
Vi var på surf redan vid halv 11, helt enkelt för att vara där i tid. Vi gjorde iordning alla kläder och så, och sen när hästarna kommit in började vi borsta dom så dom var klara att sadlas och tränsas.

Stämningen när det var 5 minuter kvar tills folket fick börja komma in var helt galen, gud asså man kunde känna spänningen hos alla typ :P Sen var det ganska lugnt under hela showen med hästarna, vi fick mycket hjälp så det var bara kul :) Det värsta var att vi inte fick gå upp och kolla på showen, utan vi hörde bara vad speakern sa.

Och vårt nummer, det var så roligt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Nixon var taggad till tusen och allt gick bra :D

Showen blev LYCKAD helt enkelt, väldigt lyckad! Dom jag har pratat med har sagt att den var jättebra, och även om jag bara har sett delar av den på repetitionen så tycker jag att den helt klart var bättre än dom andra åren!

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0