Min dag i stort sett

Seg dag på skolan idag, bara allmänt tråkigt. Vi lottade grupper på svenskan också, vi ska redovisa om typ olika tidsepoker och vad man läste då, och jag hamnade med lisa och frida - galet bra :D

Sen for jag hem och gick ut med jaxon, höll helt ärligt på att blåsa bort. Usch vilken äcklig känsla, backade för det blåste så mycket och kunde inte andas. Sen satte jag mig direkt och pluggade, det gick inte bra alls. Kunde inte koncentrera mig, läste tre sidor på nästan 2 timmar och förstod ingenting, läste samma meningar om och om igen. Haha.

Sen for vi till surf, elvira red och jag var med på julshowsmötet. Taggaaar säger jag bara!

Och sen har jag pluggat, pluggat och pluggat. Vi har ju prov i genetik imorgon, inte kul.

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0