Grymt fin ponny

Idag var det julklappshoppning :D Jag tävlade 70 med nixon, var utklädd till Luigi :) Han hade redan gått två klasser så han var väldigt seg och trött på framhoppningen. Orkade inte heller driva riktigt, var typ helt borta, så det gick inte så bra där. Men sen på banan taggade han till rejält och han hoppade SUPER fint! Nollade grunden men fick en blackout i omhoppningen så jag hoppade fel hinder :P Lite besviken på mig själv men samtidigt väldigt nöjd och glad för han var verkligen fin!
Finaste ponnyn ♥

Om nån har bilder får ni jättegärna skicka till oss, [email protected] :D

/Linnea

Kommentarer
Postat av: Ylva

vet ni någon som fotade :)?

2011-12-22 @ 17:57:08
URL: http://ylvdan.blogg.se/
Postat av: Klara

Jo hon tog faktiskt tre bilder på dig ^^ Jag skickar dem snart :) Då kommer även några bilder på Elvira!

2011-12-22 @ 19:09:42
URL: http://almostpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0