Kört moppe

Jättekul att alla läsare verkar ha hittat tillbaka hit nu efter sommaren! :D Okej nu lät det som att det är höst men hoppas ni fattar.

Idag var jag först på stan med linda, elvira, lisa och frida. Fick med mig en hel del hem, gick omkring med 4 påsar och kände mig rätt tuff haha! Sen när jag kom hem så satt jag och tittade på mer kläder och "fönstershoppade" på datorn och försökte tänka ut hur jag skulle få råd med allt, sen hittar jag 1500 kr i ett skåp, och det är tydligen mina pengar :o :D aaaa, blev as glad kan jag säga.

Iallafall, sen ikväll mötte jag upp frida, lisa och linda och efter ett tag även elvira. Vi körde runt med mopparna och träffade lite folk. Imorrn ska vi köra till tavelsjö och träffa våra busch kompisar! :D haha nä men det ska bli kul ;) :D

Men nu ska jag gå och hjälpa jaxon som försöker hoppa upp i soffan. Haha, stor magen är i vägen, sötnos!


Lill plutten!
Nu är han även trimmad för första gången! Ska ta bilder nån dag och visa.

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0