uruselt ridet och missnöjd som tusan!:(

hade hoppning idag och jag är så fruktansvärt sur för det gick så OTROLIGT DÅLIGT så det är inte sant!!!!! jag red som en förkyldkratta med halsfluss och benbrott = FRUKTANSVÄRT x tusen. kaktus va inte heller som han brukar tycker jag, han var otroligt seg och när jag red som jag gjorde vart det ju inte precis bättre så det var ju mäst mitt fel för han kan ju. det gick bara sämre och sämre så jag blev så himla irriterad för att det gick så dåligt. jag kan värkligen inte rida i ridväst, fast det var väl kanske inte dens fel men ändå! jag kan bara säga att det gick SÄMSTSÄMSTSÄMST!!! helt enkelt URDÅLIGT!




/elvira (titta vad duktig jag är!)

Kommentarer
Postat av: linnea

ahhahha duktigt!!:D:D

2011-04-11 @ 20:24:48
Postat av: Jessica

Det gick inge bra för mig heller :(

Visst var det din snodd? Jag kan ta med den till skolan imorgon

2011-04-11 @ 21:08:24
URL: http://kaktushebelsnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0