Teori

På teorin fick vi tillbaka proven! :) Klarade alla 3, iallafall teoridelen för vi har inte "ridit upp" än. Hade alla rätt på 1an och sen ett fel på 2an och ett fel på 3an, är något stolt :P Annars fick vi inte göra så mycket mer, vi fick visa att vi kunde sitta upp på rätt sätt och fixa stigbyglarna och sadelgjorden när man satt på hästen och så. Fick sitta på Diva :) :P

Funderar även på att söka till nån av specialgrupperna... inte för att jag tror att jag skulle komma in men skulle vara kul att försöka :) Fast kan inte bestämma mig om jag ska söka till hoppgruppen eller dressyrgruppen, det lutar lite mer åt dressyr eftersom jag behöver träna mer på det :P



/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0