Prao dag 4 och 5

Igår mockade vi, spånade, fodrade och allt det vanliga, sen red vi Fabian och Ryza i ridhuset i skritt och trav :) Sen på kvällen var det ryktrally och vi var med :P Jag hade Manne och jag vann :O :D Haha det trodde jag verkligen inte, visste inte ens om jag hade med mig några snoddar. Borstade honom noga och gjorde en fläta i manen och en inbakad i svansen :) Vann en bok :P

Idag var det sista dagen :( :( Vi mockade, spånade, fodrade och allt det vanliga igen, sen red vi Fabian och Ryza direkt efter i ridhuset, innan lunch. Kan ju säga att det var tur att vi red så tidigt, för redan vid 2 var det proppat i ridhuset! :P Sen gjorde vi väl inte så mycket annat. Fyllde på vatten till Lilleman, BJ, Edd och Rubin och sen tog vi in hästarna som vanligt.

Sååå tråkigt att det är slut :(


Kommer sakna att rida dig lillkillen ♥

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0