Prao dag 2

Har inte lika ont i benen idag men med fötterna är det en annan sak...
Idag var hovslagaren där så jag vet inte hur många gånger vi hämtade och lämnade hästar :P Vi har mockat, sopat, fodrat, fotat Rebecka när hon hoppade, ridit och en massa annat. Jag red Fabian igen och Elvira red Ryza igen ;) Idag skrittade vi ut typ 20 minuter sen travade vi dom lite i ridhuset i typ 10 minuter :) Fabian var söt, behövde inte ens använda tyglarna någonting utan styrde med sitsen och smackade och ptrrooade :P Vi var själva i ridhuset igen :)

Har även för mig att Camilla sa att vi klarat ridmärke 3 så :P :D Hahahah det trodde jag aldrig! :)

Här skulle det vara en bild men det gick inte att ladda upp ;)

/Linnea

Kommentarer
Postat av: Jessica

FUSKARE! :P



Så ni kommer att rida för prov tre då?

2011-04-05 @ 19:13:48
URL: http://kaktushebelsnoopy.blogg.se/
Postat av: emma

sv; jag ska göra tvåan på onsdag:)

var var det om i tvåan:]?

2011-04-05 @ 21:06:25
URL: http://eemmalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0