Otroligt gullig






Typ: Araber  -  Inriktning: Allround  -  Kön: Valack  -  Födelseår: 1999  -  Namn: Elmir  
12årig vacker valack säljes. Han är välriden, pigg och framåt i ridningen. Snäll i all hantering, klippa, sko, lasta och bli rakad.
e. Gomir se ox
u. Elmida dk ox

Säljer honom tyvärr pga. tappat intresse.
Elmir säljes endast till erfaren ryttare.

Maila om du är intresserad!
 
Han är en riktig stjärna i hoppning och kan utvecklas ännu mer med den rätta ryttaren. Jag har också tävlat dressyr med goda resultat! Elmir rör sig mycket fint och kan även där utvecklas mer vid intresse.
 
Pris  43 000 kr


Kommentarer
Postat av: evelina

han var ju jättelik Paddington! :)

2011-04-11 @ 17:32:10
URL: http://kaktushebelsnoopy.blogg.se/
Postat av: Alice Lindgren

Hej! Jah heter Alice 11 år och jag ska få en häst när jag fyller 12 och jag visade hästen för Pappa och han sa att han tyckte den var jätte fin hon den ponny är precis den hästen jag letat efter som är duktig och hoppa och som är min dröm ponny och du jag ska ju få en häst då när jag fyller 12 och kan du lägga undan den hästen för det är precis den hästen jag vill ha och vi är väldigt intresserade och min mail adress är [email protected] och om ingen har köpt hästen innan januari 2012 så köper vi den tack så här har du en köpare :)

2011-05-02 @ 16:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0