Måndag

Idag tänkte jag ta sovmorgon men nä då vaknar jag 8... :P
Ska dammsuga idag innann mamma slutar, sen vid 1 åker vi och tar synundersökning till moppekortet :D Längtar till jag får köra! Fast det är synd eftersom jag fyller år i juli så hinner jag inte köra så mycket i år :( Och nästa år hinner jag inte ta skoterkort innan snön har smält bort :/ Så jag blir som ett år försenad på allt.

Vet inte om Elvira ska till surf idag, eller har jag drömt det? Är avundsjuk på henne isf :P


Gammal bild, tänk vad fort all snö smält bort :O

/Linnea

Kommentarer
Postat av: elso å linnet

sv: ahah jaha okej men åh för när ja frågade dom ba nej typ på dirren, hur frågade du dom? kan nt ja jobba med er ngn gång elr?:)

haha nä jag är ju nt precis dålig på att mocka är ju grym på att slava och slita förfan:)

2011-04-18 @ 11:37:39
URL: http://hovkrats.blogg.se/
Postat av: Daniella

Vilken nice header!

2011-04-18 @ 11:46:23
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0