Äntligen fredag

Nu är nya designen på plats! Blev en väldigt tråkig men gör en ny när jag har fått lite nya fräscha bilder, som troligtvis kommer att tas nu i veckan! :D Älskar att vi har prao. Musikprovet idag gick föressten grymt bra, satte allt på första försöket! Bra jobbat tjejer ;)

Ikväll blir det ben&jerrys, vampire diaries och sortera bilder (ska skicka till surf) som gäller för mig! :) Imorgon ska jag göra lite allt möjligt, måste köpa mat och sånt till praon och tagga upp :) Sen på söndag far jag och Linda på hippo för att fota hopptävlingen! :) Det är 144 startande så lär bli väldigt mycket kort :) Bara kul!


Det lär ju vara lite mer folk nu också ;)

/Linnea

Kommentarer
Postat av: elvira

å, vill pckså me;) vi måste ta med henne på nån utomhushopptävling i sol:P

2011-04-01 @ 19:36:03
URL: http://justhorses.blogg.se/
Postat av: linnea

jaa :P :D

2011-04-01 @ 19:43:59
URL: http://justhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0