5 hästar

på måndag kommer vi få hästar av tina. innan har vi alltid önskat. jag skulle tro att vi får nån vi inte ridit på hela terminen så då får jag isåfall inte kaktus eller hebel men jag vet ju inte. jag har fem styckna som jag gärna skulle vilja ha. det skulle va kul att få rida manne lite mer sen är jag ju jätte sugen på att rida edd, nixon är den enda ponny på surf som jag inte ridit, star har jag bara ridit en gång på en ghymkana lektion så det skulle va kul att få testa han lite mer och sen om jag får och inte är alldeles förstor (som jag tror att jag är, åtminstånde lite) så skulle jag vilja rida loke igen. han är så mysig och det var galet länge sen:)



/elvira

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hon sa till oss att våran grupp fick välja hästar för vi frågade så snällt XD men alla andra skulle hon sätta på hästar som de känner sig trygga på ;)

2011-04-28 @ 21:26:03
URL: http://kaktushebelsnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0