ridvantar

Hej!
tänkte laga mina ridvantar nu om jag kommer på vart dom är =P
det har blivit ett stort hål på högra vanten och håller på bli ett på vänstra..

är ganska putt för köpte först ett par billiga som jag såg för 129 kr bara för att ha ett par om jag behöver sen märkte jag att dom var aldeles för stora så hitade jag ett par jätte sköna ganska tunna på horze som satt perfekt för 249 kr och det var väl ändå inte jätte mkt men när dom knappt håller en termin typ 3 månader?? (då jag bara red 1 gång i veckan) och sen kan jag inte heller lämna tillbaks dom för affärn stängt igen =S

då är det bara fram med nål och tråd och föröka få fram mina ''kunskaper'' på att sy =P

får se hur det blir sen =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0