Liten plutt

Idag när vi var på hippo och vi skulle få veta vilka hästar vi skulle rida så frågade ridläraren mig vem jag ville ha. Jag bah "går dixon med?" hon bah "aa men det är bättre om du tar nån annan för han ska gå så mycket ikväll... vad sägs om sudden?" jag bah JAA :D Seriöst han är en liten B-ponny! :D Sen skulle vi rida barbacka också så det såg nog ganska roligt ut :D Jag som är 169 cm lång på en liten tjock ponny! Barbacka :P Vi fick trava väldigt mycket och så fick vi galoppera också. Jag var bara med på den första galoppen för han blev så sjuuukt taggad och när vi bröt av till trav höll jag på att flyga av för att det blev så skumpigt :D Så jag fick rida lite eget grejs på storhästhalvan. Travade och skrittade bara, prövade skänkelvikningar. Han var duktig med tanke på att han inte riktigt vet hur han ska göra :) Det var as as askul att rida han! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0