Hoppning med Hebel

Det gick ganska bra på hoppningen igår. :) Hade Hebel som ni kanske förstått, vi fick hoppa lite blandade hinder. Hebel var supertaggad och när vi skulle travhoppa ett hinder, trava efter hindret och sakta av till skritt efter hindret och sen trava över några bommar så tog vi hindret i värsta galoppen! Var tvungen att göra en volt för att vi inte skulle gå omkull på bommarna. :P Det var inte meningen att det skulle bli så kan jag lova. :P Sen skulle vi hoppa studs också, han blev lite övertaggad där också så jag fick göra en massa volter innan hindren. Sen blev det bara ett galoppsprång innan, det skulle vara trav men är ändå nöjd. :) Vi skulle också hoppa ett litet hinder, fatta galopp efter det och hoppa ett annat i galopp. Det gick också ganska bra, vi tog galopp hela vägen! Haha, söthebel. Lite övertaggad! :D

Sen stannade jag och Elvira i stallet till 8 nånting, vi stannade och kollade på dom andra grupperna och sen gav vi alla hästar mat. Det är kul. Johanna frågade om vi ville bli stallvärdar, är inte riktigt säker på vad det är men vi ska få mer info på torsdag. :D Vi ska vara det på söndagar. :)


Haha det blev en väääldigt liten bild på Hebel men det får duga, ni får ta ett förstoringsglas om ni är intresserade. :P


hahah eller lägger jag in den bilden i stor storlek =D /elvira


Kommentarer
Postat av: linnea

haha tack ;D ;)

2010-09-04 @ 12:44:40
URL: http://justhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0